Nowe marki w Magnolia Park

Udostępnij

Obie marki to giganci w swoich branżach - Big Star od 40 lat definiuje jakość w kolekcjach denim, zaś Coral Travel w ostatnich 18 latach zorganizowało wakacje dla blisko 1 miliona turystów. Teraz obie marki dołączyły do oferty największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku. Popularny sklep Big Star powrócił do Magnolia Park w wielkim stylu. W asortymencie sieci specjalizującej się w odzieży damskiej i męskiej znalazły się produkty denim, które posiadają już niemal kultowy status. Obok kolekcji z jeansu, ofertę uzupełniają odzież, buty i dodatki. Salon charakteryzuje się przestronnym i jasnym wnętrzem, zaprojektowanym z myślą o wyjątkowej wygodzie zakupów.

Sklep, zlokalizowany jest na parterze między salonem marki Duka i najnowszym na Dolnym Śląsku punktem sprzedaży Coral Travel. Jako jedno z największych biur podróży w Polsce, Coral Travel, posiada niezwykle bogatą ofertę wakacyjną. Obok flagowych kierunków, jak Turcja, Grecja, czy Hiszpania, organizuje także egzotyczne podróże m.in. na Kubę, Dominikanę, Seszele oraz Malediwy. Klientom poszukującym innych form spędzania urlopu biuro proponuje również połączenia lotnicze, transfery, hotele zlokalizowane w każdym zakątku świata oraz ubezpieczenia podróżne. Otwarcie punktu Coral Travel oznacza, że klienci szukający w Magnolia Park wymarzonych wakacji mogą teraz wybierać spośród aż czterech różnych biur (poza Coral Travel także Itaką, Rainbow Tours oraz TUI).

- Powrót kultowej marki Big Star oraz otwarcie Coral Travel, jednego z najbardziej popularnych biur podróży w Polsce, to kolejny już dowód na to, że jako największa w regionie galeria handlowa Magnolia Park posiada również najbardziej różnorodną ofertę. Obie nowości to odpowiedź na oczekiwania naszych klientów oraz potrzeby rynku, który we Wrocławiu jest niezwykle  konkurencyjny - mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.

Big Star i Coral Travel to kolejne już marki, które dołączyły do oferty Magnolia Park. W ostatnim czasie jeden ze swoich największych sklepów w Polsce otworzyła tu  Terranova. W Magnolia Park nowością jest też francuska marka odzieżowa Kiabi, która otworzyła tu swój pierwszy w regionie i trzeci w kraju sklep. Aktualną ofertę Magnolia Park tworzy ponad 260 sklepów i punktów usługowych na 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Do dyspozycji klientów jest 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych. W czerwcu galeria zajęła pierwsze na Dolnym Śląsku miejsce w ogólnopolskim rankingu PRCH zestawiającym najbardziej przyjazne rodzinom z dziećmi centra handlowe.

Nowoczesna galeria handlowa

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Pull&Bear, RESERVED, Saturn, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store, Superdry czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Marka zaproponowała przełomowy w skali europejskiej format, który łączy sprzedaż online z offline. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu TESCO.

W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park - przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 1600 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki - sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła stałą, darmową usługę Personal Shopping – indywidualnych zakupów w towarzystwie stylistki. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową - to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej.

Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na magnoliapark.pl. Śledź nas na facebook.com/magnoliaparkcentrum i instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.

Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.